Pirkėjo displėjai – geresnei pirkėjo patirčiai

Įvairiose didesnėse ar mažesnėse prekybos vietose, labai svarbu tam tikri darbo įrankiai, kurie palengvina darbą ir padeda lengviau orientuotis pirkėjams. Tarp tokių svarbių prekybos vietos elementų yra ir pirkėjo displėjai, kurie perteikia informaciją, aktualią pirkėjui ir gali netgi atlikti daug daugiau funkcijų. Šiandien tokie displėjai jau gali būti valdomi ir pačių pirkėjų.

Kur naudojami pirkėjo displėjai?

    • Kasoje. Kiekvienoje mažesnėje ar didesnėje parduotuvėje pamatysite pirkėjo displėjų. Dažniausiai mažose krautuvėlėse jis naudojamas kasoje, kur atlieka svarbiausią funkciją – parodo pirkėjui kiekvienos prekės kainą, kai ji skaičiuojama, o galiausiai atvaizduoja galutinę visų pirkinių kainą. Tokiose parduotuvėse naudojami mažesni displėjai, kuriuose pateikiama tik trumpa informacija. Tuo tarpu didesnių parduotuvių kasose naudojami kiek didesnio ekrano displėjai, kur pirkėjas gali matyti visą prekių sąrašą, kiekvienai prekei pritaikytą nuolaidą ir galutinę apsipirkimo kainą.

    • Parduotuvės skyriuje. Paprasti, mažesni displėjai dažniausiai naudojami ir įvairiuose parduotuvės skyriuose. Pavyzdžiui, kai reikia tik atvaizduoti pirkėjui jo pasirinktos sveriamo produkto svorį ir galutinę kainą. Tokiu atveju gali būti naudojamas paprastas, nedidelis displėjus.

    • Prekybos salėje. Pirkėjo displėjai šiandien naudojami ir prekybos salėje, kai reikia suteikti informaciją klientams. Tai gali būti netgi kaip informacijos paieškos vieta. Taip pat kai reikia pasirinkti prekės svorį, kainą ar kitą informaciją.

    • Savitarnoje. Šiandien interaktyvūs pirkėjo displėjai plačiai pritaikomi savitarnos kasose, kur pirkėjai patys atlieka savo apsipirkimą ir čia nedalyvauja kasininkas. Tuomet pirkėjo displėjuje matoma ne tik prekių kaina, bet ir daugybė kitos informacijos, Pirkėjas gali pats surasti reikalingą prekę, pasverti ją, įvesti prekių kiekius ir kitą svarbią informaciją, taip supaprastinamas savo apsipirkimą.

    • Vitrinoje. Kartais pirkėjo displėjus pasitarnauja kaip galimybė paskatinti pirkėjus pirkti ar pasinaudoti įvairiomis akcijomis. Displėjuje gali būti vaizduojamos ne tik prekės ir kainos bei ne tik vykstančio apsipirkimo informacija. Displėjus gali vaizduoti ir įvairias reklamas, specialius pasiūlymus, taigi veikti kaip tam tikras reklamos ekranas.

Kokios yra pirkėjo displėjaus funkcijos?

Pirkėjo displėjai gali ne tik atvaizduoti informaciją. Kaip jau minėta, šiandien jis atlieka ir pagalbos funkciją, kai gali būti naudojamas prekybos salėje, kaip informacijos šaltinis. Pirkėjas gali naudotis displėjumi ir surasti jam reikalingą informaciją apie prekių buvimo vietą, kainas ir pan. Taip pat svarbu, kad dažniausiai pirkėjo displėjus yra tik viena POS sistemos dalis. Taigi jis keičiasi informacija su kitais sistemos elementais, todėl gali atvaizduoti labai įvairią informaciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *